۲۳ پاسخ

نه قیمه نیست که

نهه

مامانم لیمو عمانی میندازه
ولی من نه

من درسته میندازم فقط سوراخش میکنم وقتی پخت درشون میارم

نه نزن مزه اش گم میکنه

واااای دیوانم کردییی انقد دلم میخواد بلد نیستم درست کنم
یه بار درست کردم شوهرم اومد خونه رفت سرگاز گفت به به خوراک لوبیا گذاشتی دیگه منم رو نکردم قرار بوده آبگوشت بشه 😂😂🥲

نه
ولی بعدش ک کامل پخت یه کم آبلیمو میزنم بهش خیلی خوشمزه میشه

من بعدا برای خودم یکم آبلیمو میزنم 😁
آقاااا یه سوال کجا گذاشتی دقیقااا؟؟🤔

بله بله مزه گوشت و دنبه رو متعادل میکنه

ارع من یکمم آبلیمو میریزم طعمشو دوس دارم

نه دوست ندارم

بله مغز لیمومیندازم خیلی خوشمزه میشه

آره.

من خودم نمیریزم ولی مامانم لیمو میندازه اونا با لیمو دوس دارن

نه شوهرم اصلا مزه لیمو دوست نداره

نه لیمو نمیزنیم

تو فر گزاشتی

نهههههههههههههه

چیکارکزدیش؟؟؟تو فره؟؟؟طرز تهیه لطفا

من آره

مستقیم گذاشتی رو گاز؟

من اره

نه طعمشو دوس ندارم

سوال های مرتبط