خانما برای سزارین بیمارستان دولتی بهتره یه شخصی ؟

۷ پاسخ

خصوصی

خصوصی

صددرصد خصوصی

عزیزم بستگی داره کدوم بیمارستان بری بیمارستان دولتی داریم که حرف اولو میزنه بیمارستان خصوصی هم داریم که با درمانگاه فرقی نداره

من دولتی بودم زایمان قبل ولی خب آشنا داشتم اونجا خیلی راضی ام

خصوصی

خصوصی

سوال های مرتبط