خانومای سونو من چطوره فک کنم وزنش کمه🥲💔

تصویر
۴ پاسخ

خوبه حالا جا داری مصرف پروتئینتو ببر بالا بستنی بخور اگه قند نداری می‌ره بالا هنوز سه چهار هفته وقت داری

ن والا همچیش خوبه

نگفت اب دورش کمه؟

نه دخترمنم 35هفته همین وزن بود

سوال های مرتبط