۴ پاسخ

من چند روز پیش به روش سنتی ختنه کردم اونقدرام ک میگفتن سخت نبود فقط خودم داخل اتاق موقع ختنه نذاشتن برم اونجا بچه خیلی درد کشید یکی همراه ببر ک خودت نباشی
بعدشم همینجور اومد خونه بعد شیر خوردن اولین جیش خیلی درد داشت و کریه کرد بعد ک دارو هاش و شیاف دادن سرساعت بدی بچه بیشتر میخوابه و درد نداره الانم ک بخیه هاش هس چن روز زمان میبره ک بیفته

سه بار اول که ادرار می‌کرد بشدت جیغ و گریه شدید داشت بعدش دیگه اوکی شد و فقط مراقبتتون که مهمه

آره من راضی بودم الان 8روز گذشته تقریبا خوب شد خداروشکر

منم میخوام ۲ ماهگی ختنه کنم ، هرچی زودتر باشه بهتره

سوال های مرتبط