عزیزم اول سینه که آب هست تشنگی بچه برطرف میکنه خسته میشه ول میکنه دوباره که میخواد گشنگی اش برطرف کنه شما مادرا یا ما مادرا سریع سینه دیگه دهنش میزاریم میگیم اون یکی الان خورده با وجود اینکه باید دوباره همونو بدیم که تازه بچه به غذاش میرسه شما سینه بعدی که بدی بازم انگار آب میخوره پس این از من به شما نصیحت یک سینه کاملا بده بخوره بعد سینه بعد فاصله شیر دادن رعایت کن
بچها همینجورین گلم بعضی وقتا شیر نمیخاد ک بیدار میشه سعی کن عادتش بدی ب پستونک هر ۲ ساعت بهش شیر بده وقتی بیدار میشه پستونک بکن دهنش
پستونکیش کن
تا ۳ماه متوجه نمیشن که سیر شدن
من ی ماه اول پستونک دادم
کولیک نداره ؟
منم اینجور بود هی دوس داشت بخوره منم هی برای اینکه گریه نکنم دادم الان رفلاکس داره دهنم سرویس شده همش بالا میاره🥲
احتمالا شیرت سیرش نمی کنه، منم همین بودم، دیگه آخر مجبور شدم شیرخشک بدم
من دختر اولم اینجور بود یکسره شیر میخورد انگار پستونکه . خیلی دکتر بردمش . رفلاکس داشت واسه اون اینجور بود . دکنرا میگفتن نده بهش . ولی نمیشد . روز به روز بدتر شد . هی میخورد هی بالا میورد
رفلاکس داره؟میگن بچه هایی که رفلاکس دارن ولع مکیدن دارن
یا ولع میک زدن داره یا شیرت قوت نداره
مشکل منم دقیقا همینه😕😂 چرا واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.