۵ پاسخ

فکر کنم برند به برند فرق داره. دکتر براون گفته ۳ ماه پو قطره ولی من دخترم سه ماه شد گذاشتم همه اش از دور دهنش می‌ریخت بیرون هنوز همون یک قطره می‌دم

سه ماه دگ ۳ قطره میخوره

نبابا چی چی بچه ۳ ماه ی قطره

نیم قطره برای بدو تولده
یک قطره برای ۱ تا ۳ ماه

شیشه شیر یه قطره از 0-3ماهه دوقطره 3-6 ماه

سوال های مرتبط