عدس پلوبخورم اشکال نداره؟.

۳ پاسخ

دمنوش خوردم زیره سبزوسیاه باشویدخوردم بازم لازمه بریزم داخل برنج

تو عدس پلو زیره و شوید وزعفرون بزن بخور خوبه اتفاقا شیرت هم زیادمیشه.

نه عزیزم بخور بعدش یاعرق نعناع یام چای زنجبیل.دارچین ...بخور
اگ توعدس پلو دارچین یا زیره بزنی ک بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان مامان الیاس مامان مامان الیاس ۹ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۹ ماهگی