تو ای ن هفته خیلی کشاله رانم درد داره عادی؟؟

۳ پاسخ

بله عادیه تو گهواره هم انگار زده بود کشش عضله نمی دونم چی چی😅🤣

اره عادیه چون بچه پایینه

من تو ماه های تو نداشتم من تازه ۱ماه کشاله رانم‌درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری