انتی رفتم 28 بود انومالی رفتم 30 شد دیگه دکتر گفت مشکلی نداره
من از هفته ۲۱ که شدم ۳۲ دکترم گفت خوبه و دیگه نیازی به چک کردن نیست
۳۷ بودم
واسه من ۳۴ بود
33,هفته32شدم 29هفته38بودم با وجود سرکلاژ
والا دكتر من ديگه از هفته ٢٢ چك نكرد گف لازم نيس ديگه هرچيم ميگم ميگه ن
ميترسم اينسري بگم بخابونه دهنم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.