مامانای هفته من طول سرویکس توسونوچقدبود؟

۶ پاسخ

انتی رفتم 28 بود انومالی رفتم 30 شد دیگه دکتر گفت مشکلی نداره

من از هفته ۲۱ که شدم ۳۲ دکترم گفت خوبه و دیگه نیازی به چک کردن نیست

۳۷ بودم

واسه من ۳۴ بود

33,هفته32شدم 29هفته38بودم با وجود سرکلاژ

والا دكتر من ديگه از هفته ٢٢ چك نكرد گف لازم نيس ديگه هرچيم ميگم ميگه ن
ميترسم اينسري بگم بخابونه دهنم😐

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۸ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی