۱۱ پاسخ

خوبه عزیزم برا من ۳۰ هفته ۳۲ بود دکترم گفت خوبه . ولی کار سنگین نکن یکم مرالات کن چون زیر ۲۵ نباید بیاد

عالیه گلی

عالییییی

واسه منم ۳۴بود گفتن خوبه

من 36 بود دیروز سنو رفتم

بالای سی خوبه زیر ۳۰استراحتی میشی

خوبه من خیلی وقت پیش ۳۳ بود کلا بالای ۳۰ اوکیه

خوبه عالیه

عالی
من الان ۳۴ هستم دکتر گفت خوبی

چند بودی انومالی؟

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه ☺️ مامان پناه ☺️ ۳ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری