۵ پاسخ

من بچهام هم رفلاکس داشتن هم آلرژی ک باعث خس خس سینه و سرفه های شدید و طولانی مدت میشد پیش دکتر محمد رضا مدرسی بردم با تشخیص عالیش با ی ویزیت خوب شدن … قبلش ده تا دکتر بردم هر کس ی دارو میداد ک اصلا فایده نداشت ولی دکتر مدرسی خیلی زود آلرژی ریه رو تشخیص داد و اصلا آزمایشی ک نیاز نباش نمیده

داداش ببرش پیش دکتر حسینی متخصص اطفال رو ب روی ترمینال خاوران خیلیی کارش خوبه بچه من اون خوب کرد

ببرش پیش پروفسور محمدرضامدرسی اصطهباناتی دکتر ریه هست و دکتر نیماپروانه دکتر آلرژیه
دکترای بیمارستان طبی هستن

عزیزم اگه شیشه شیر در حالت خوابیده میدی دستش یا دراز کش شیر مادر میدی، باید مدل شیردهی و تغییر بدی باید تا یکسال در آغوش شیر بخوره چون برگشت میده به ته حلق و دچار عفونت میشه…. به نظرم یه متخصص نوزادان خوب هم ببری اوکی میشه… اگر سمت اکباتان هستی، یا ببر کلینیک بیمارستان نیکان پیش خانم دکتر اسلامپور یا ببر کلینیک خودشون تو جنت آباد اتوبان آبشناسان روبروی نیایش مال سایت هم داره میتونی وقت بگیری، اسم کلینیک هم کلینیک آنا هست

شربت ایورامی بده

سوال های مرتبط