۶ پاسخ

منم همینم خونریزی یه هفته تموم دوباره یه هفته خونریزی

بمن گفتن دوقاشق شیره ی انگور با ی قاشق روغن حیوانی صب بزار گرم شه هم بزن بکش سرت دوبارخوردم دیگ خبری از لک نشد🥴

نشاسته بریز رو اب سرد بخور...ارد سهن صبح ناشتا بخور شاید کمرت سست شده

خیلی تحرک نکن...منم همینجوری بودم تحرکم کمتر کردم بهتر شدم...قرص مفنامیک اسید هم خوبه چندروزی هشت ساعتی بخور قطع میشه

یا نگو منم همینجوری ام

دکترچی گفت

سوال های مرتبط