۳ پاسخ

.طبیعیه همه بچه‌ها اینطور میشن تو این سن دعواش نکن اصلا حواسشو پرت کن
زیاد واکنش نشون بدی حساس میشه بدتر کنجکاوی میکنه

بهش بیشتر توجه و محبت کنید
زیاد باهاش بازی کنید بیکار نمونه

یعنی چی؟ یعنی به بچه میماله؟

سوال های مرتبط