۸ پاسخ

به به چ عالی😘😘😘💕😍

در حال خوابوندن پسر بزرگم در حالت نشسته چرت زدم الان گهواره گردی میکنم
واااای نقاشی....چقدر دوست دارم

منم دخترمو خوابوندم دارم لباس میدوزم برا خودم ولی برعکس شما من یه آهنگ شاد گذاشتم😅

چه حس قشنگیه

منم عاشق نقاشیم خدا استعدادشو بهم داده🥹😍شما کلاس میرید

ما تاریکی زدیم ، بچه جون نازه ده دقیقه ست خوابیده

چقدر عالی که بچه‌هات خواب میمونن . من باید دو سه سالی صبر کنم تا آوا بزرگ بشه بلکه‌ام خواب بمونه بدون من

مسافرتیم در سوییت 😊😊😊

سوال های مرتبط

مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۴ سالگی
مامان پرنیا مامان پرنیا ۴ سالگی
مامان ائلمان مامان ائلمان ۴ سالگی
مامان تربچه نقلی مامان تربچه نقلی ۴ سالگی
مامان سلنا جونم مامان سلنا جونم ۴ سالگی