این شربت برا دل درد خوبه؟ یا یکی دیگ بخرم

تصویر
۲ پاسخ

عالیهههه من از هیچ شربت دیگه برای دل درد مهوا استفاده نمیکنم فقط همین گرمی چر این یکی رو که دادی تموم شد از این به بعد براش گرمی چر خارجی بگیر یعنی تحت لیسانس انگلستان هست اونو بگیر قیمتش زیاد بالا نیست حجمشم از این بیشتره این ایرانی هست این بار چون تازه شروع کردی همینو بده عادت که کرد بعد اونو بگیر

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان رایان‌ مامان رایان‌ ۶ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی