خسته کردن مردمو
گرونی تورم بیکاری
نیم ساعت پیش تو خیابون بودیم
خانومه با دختر 10دوازده سالش داشتن تو اشغالا ضایعات جمع میکردن
خدا از باعث و بانیش نگذره الهی
مردمو بدبخت کردن
مگه مذاکرات هست که این تاپیک گذاشتید
هعی این روزا جوونیمونه که داره تباه میشه💔
من فقط میخام این گرونی و تورم بره بخدا دیگه نمیکشیم
فک کنم تا نوه هامون ادامه داشته باشه 😂
کو از وقتی من بچه ام اینا یا مذاکره میکنن یا برا هم کری میخونن
ببینید چاره ای نیست
تا وقتی تحریم هستیم تا وقتی جنگه
این گرونی ادامه داره
مجبوریم تحمل کنیم تا ببینیم چی پیش میاد
ای کاش آمریکا نابود می شد و ما هم از تحریم در میومدیم الان که دیگه دور تنگه را هم گرفته
من که منتظر نیستم، اینا جوونی و عمر ما رو تباه کردم با این مذاکره شون
هیعییی
من بدنیا اومدم اینا داشتن مذاکره میکردن الان دیگه دارم از دنیا میرم هنوز ادامه داره
آخی مذاکرات بکنن الکی هست
سه هفته پیش رفتم یک ماشین چهار چرخ بخرم برای پسرم گفت 2/700نخریدم
امروز. خریدم دو برابر
آدم دیوانه میشم با گرونی ها
پیرمون کردن خدا لعنتشون کنه😑😑
😔😔منکه دیگه افسردگی گرفتم پیر شدم
کی مذاکرات هست
والا همینم میشه
همیشه میلنگه ی جای زندگی الهی من بمیرم برای زندگی 💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.