100 درصد دوباره جنگ شروع میشه
امیدی ندارم
بزن بزن دوباره میشه
نتیجه ای نداره هیچ کدوم کوتاه نمیان
من كه فک نكنم به توافق برسن
به دور بعد کشیده میشه
۲۰ساله دارن مذاکره میکنن هیچی نمیشه🤣
بزن بزن ک داری خوب میزنی
فک کنم الان ک کسی توقع نداره مذاکره بشه😂
مگه باز نشستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.