۹ پاسخ

100 درصد دوباره جنگ شروع میشه

امیدی ندارم
بزن بزن دوباره میشه

نتیجه ای نداره هیچ کدوم کوتاه نمیان

من كه فک نكنم به توافق برسن

به دور بعد کشیده می‌شه

۲۰ساله دارن مذاکره میکنن هیچی نمیشه🤣

بزن بزن ک داری خوب میزنی

فک کنم الان ک کسی توقع نداره مذاکره بشه😂

مگه باز نشستن

سوال های مرتبط