من پسرم و با لیزر ختنه کردم اصلاً اصلأ اذیت نشد ، حتی جیش اولشم نفهمیدم
پسر من با بخیه انجامش دادن نه خیلی سخت نبود فقط همون جیش اولش
روش. ما لیزر بود واقعا عالی بود و اصلا سخت نبود
ولی پسر اولم سنتی بود خیلی اذیت شد اینقدرررررر گریه میکرد که یادم میاد دلم کباب میشه براش
روز اول خیلی سخته🤦🏻♀️
تا جیش اول سخته ولی پسر من ترسیده بود داغونم کرد هی تو خواب میپرید کلا تو بغلم میخوابوندمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.