۵ پاسخ

من پسرم و با لیزر ختنه کردم اصلاً اصلأ اذیت نشد ، حتی جیش اولشم نفهمیدم

پسر من با بخیه انجامش دادن نه خیلی سخت نبود فقط همون جیش اولش

روش. ما لیزر بود واقعا عالی بود و اصلا سخت نبود
ولی پسر اولم سنتی بود خیلی اذیت شد اینقدرررررر گریه میکرد که یادم میاد دلم کباب میشه براش

روز اول خیلی سخته🤦🏻‍♀️

تا جیش اول سخته ولی پسر من ترسیده بود داغونم کرد هی تو خواب میپرید کلا تو بغلم میخوابوندمش

سوال های مرتبط