من که حلقه بردم خیلیم عالی بود سه چهار روزه افتاد . همونجا تو مطب به استامین دادم کار خاصی نداره فقط جیش اولش یکم ناله میکنه فرداش بهتر میشه
و اینک حلقه بردم پشیمونم میگن لیرزی بهتر بوده حالا دقیق از اون روش اطلاعی ندارم
قبلش نیازی نیست کاری کنی قطره استامینوفن میخواد بعداینک ختنه کردی بدی سریع ببر منم تو چهارماهگی بردم خیلییییی دردکشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.