انشالله میگذره خوب میشه چیزی نیست
نگران نباش
من پسرمو بیست روزش بود ختنه كردم فقط یه روز اذیتن
منم میخوا ببرمش این هفته اگه خدا بخواد باز نیوفته عقب
میخوای بخیه بزنه یا حلقه بندازه؟
پسرم فقط یه روز اذیت بود
خودم ده روز همش میگفتم الان دردداره ولی خودش عین خیالش نبود
والا من تو ۲۵ روزگی ختنه کردم پسرمو فقط همون لحظه گریه کرد و شب اول بهدش دیگه خوب بود فقط وقتی شلوارش رو پایین اوردم انگار میترسید
من ک تو۴۰ روزگیش ختنش کردم هیچی نفهمید سه روزم خوب شد
نگران نباش چیزی نیس
منم میخام آخر همین ماه ببرم ولی خعععععلی میترسم گناه دارن نمیشه ختنه نکنیم
من ۵ماهگی بردم هم جیش اولش فقط گریه کرد
منم نبردم ، این هفته میخوام ببرم🫤
وایی منم نبردمش هنوز منم خیلی میترسم
خدا به همراهت باشه الهی
برو بیا از تجربت واسه منم بگو منم میخوام این روزا ببرمش دیگه 😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.