بنظرمن هیچیییییی
دخترمنم کولیک داشت تازه خفیف بود اما با هیچی آروم نمیشد جز ماشین میبردیم میچرخوندیم
باید دورش بگذره فقط
دایمتکون
برای بچه من کولیک ایز خوب بود منم خیلی چیزا تست کردم ۷ قطره صبح ۷ قطره غروب ،اینفاکول خوبه ولی اگه بچت رفلاکس داره بده من نداشت رفلاکس بخهش دادم سرخود گوارشش به هم ریخت نفخ شدید گرفت باید دکتر بهت بگه بچه با بچه فرق داره
ایزی کول اگه پیداکردی فقط خیلی گرونه هر۸ساعت۱۰قطره
اگه پیدانکردی
معادل ایرانیش
میلکازیم هر۸ساعت۱۰قطره
به علاوه زمانیکه میدونی خیلی دلدرد داره گریمیچر نرس هارویز ۵سی سی روزانه حداکثر۶بارمیتونی بدی به فاصله ی۴ساعت درصورت دلدرد شدید
من شنیدم اینفاکول اگه اصلشو پیدا کنی.ولی خودم امتحان نکردم
قطره پدیا بست از اون بهتر ژل ماساژی میرابل
واسه من کولیکز و گرمیچر خارجی جواب داد
بعدش اینفاکول
کامی کالم معجزه کرد برادخترم
برا من گریپ میکسچر و دایمتیکون عالی بود
والا
اینفاکول
ولی لامصب گرونه
فقط شربت اهورا نی نی جوابه
من گرمیچر کولیف…. امتحان کردم فقط اهورا نی نی برا دخترم جواب داد اب رو اتیش بود الانم میدم گاهی
شربت گرمیچر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.