من ک امروز کلی گریه کردم از بس عصبی و ناراحت و درمانده بودم
پسر منم دو سه روزه خیلی بهانه گیر شده
میخواد هرکاری دوس داره بکنه
پاره میشم تا شب
خداروشکر شیرخشک میخوره
دیاکوکه دیوانمون کرده هم من هم باباشو عاصی کرده کمکم نداریم
اوووممم نبات هرروز یجوریه بعضیوقتا بداخلاقه بعضی وقتاخوش اخلاقه اما کم پیش میاد بی دلیل گریه کنه
منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.