۵ پاسخ

من ک امروز کلی گریه کردم از بس عصبی و ناراحت و درمانده بودم

پسر منم دو سه روزه خیلی بهانه گیر شده
میخواد هرکاری دوس داره بکنه
پاره میشم تا شب
خداروشکر شیرخشک میخوره

دیاکوکه دیوانمون کرده هم من هم باباشو عاصی کرده کمکم نداریم

اوووممم نبات هرروز یجوریه بعضیوقتا بداخلاقه بعضی وقتاخوش اخلاقه اما کم پیش میاد بی دلیل گریه کنه

منم همینطور

سوال های مرتبط