پوشک جان به به استفاده کردین؟ چجوریه؟

۴ پاسخ

اره ما همون اول همشو یه جا جان به به گرفته بودیم.من که واقعا راضیم.اصلا نم‌نمیده چسباشم خیلی محکمه.

تصویر

شما گرفتید چطور بود منم الان می‌خوام بگیرم سایز ۵ پسرم ۱۲ کیلوئه

من راضیم ازش

من استفاده میکنم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۲ سالگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری