۲ پاسخ

کلا نی نی ها تو این سن همش خوابن ، فقط برای شیر بیدار میشن و بعد بازم میخوابن

داخلش خیلی گرمه .... اره . زیاد شیر بده اب بدنش نکشه

سوال های مرتبط