بچه ها هموگلبین خون چیه بالا پایین باشه تو ازمایش ینی چی؟

۶ پاسخ

من هموگلوبینم از ۱۲ شده بود ۹ و کم خون شده بودم دکتر بم کفت قرص اهنمو روزی دوتا بخورم صبح یکی شب یکی

برا کم خونیه بستگی داره چقدر پایین باشه

مربوط ب کم خونی

کمخونی دیگ
پایین باشه کمخونی

کم خونی عزیزم

مربوط به کم خونیه اکسیژن خونت کمه منم اینطوریم دیگه قرص جواب نداد نزدیک به زایمانم هست بهم گفت اهن تزریق کن بیاد بالا

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی