۳ پاسخ

اره منم ۳بار آزمایش تیروئید دادم هرموقع اش باهم فرق داره

من فرق میکنه هر سری جوابام یه جاهم میرم چون تیروئید دارم دارو میخورم بسته به دوز دارو و مصرف منظم و خود بدن هی تغییر میکنه

عر ازمایشگاهی فرق داره

سوال های مرتبط

مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد