سنگ صفرا توی بارداری خیلی شایست منم اینجوری بودم تا بعد از زایمان اولم بدتر شدم پسرم یکماهش که شد رفتم سونو دادم گفت صفرات خیلی پر شده باید سریع درش بیاری و عمل کردم
ممکنه انقباض باشه. برای منم اینجوری بود الان بیمارستانم گفتن انقباض
دردش شدیده؟ احیانا سنک کیسه صفرانداری.... من دوسه هفته پیش دوباردرطول روز معدم دردگرفت بعدکل شکممو درگیر کرد مثل ماربه خودم پیچیدم رفتم دکترسونو نوشت که سنگ کیسه صفراداشتم
عزیزم تو بارداری هیچ دردی از هیچ جایی بعید نیس
شاید سردی کردی یا نفخ داری
منم چند روز پیش چند روزی اینجوری شدم نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.