بستگی به بچه داره به وزنش و همه چیش بعضیا 37 هفته زایمان میکنن ولی بچه میره تو دستگاه ولی بنظرم بچه 3 کیلو به بالا نره تو دستگاه
من بچه قبلیم دقیقا 36 هفته زایمان کردم تو دستگاهم نرفت دهانه رحمم 3 سانت باز شده بود
کمبود اب سوراخ شدن کیسه
منم انقباض دارم استرس دارم ک ۳۶ ببعد بچع دستگا میرع یا نع
من ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم سر دختر اولم چون کیسه آبم سوراخ شده بود آب بچه خیلی کم بود
من ۳۸ هفته زایمان کردم
۳۶ تمام زایمان کردم زایمان زود رس بود
من قراره ۳۷ زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.