۸ پاسخ

بستگی به بچه داره به وزنش و همه چیش بعضیا 37 هفته زایمان میکنن ولی بچه میره تو دستگاه ولی بنظرم بچه 3 کیلو به بالا نره تو دستگاه

من بچه قبلیم دقیقا 36 هفته زایمان کردم تو دستگاهم نرفت دهانه رحمم 3 سانت باز شده بود

کمبود اب سوراخ شدن کیسه

منم انقباض دارم استرس دارم ک ۳۶ ببعد بچع دستگا میرع یا نع

من ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان ‌کردم سر دختر اولم چون کیسه آبم سوراخ شده بود آب بچه خیلی کم بود

من ۳۸ هفته زایمان کردم

۳۶ تمام زایمان کردم زایمان زود رس بود

من قراره ۳۷ زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی