۵ پاسخ

تاپیکمو بخون.دقیق نوشتم

روش ۴در۴ و تدریجی برا من عالی بود
سرچ کن تو گهواره بخون درموردش

من تلخک زدم ب سینم خدارو شکر دیگ نمیاد سمت سینم همش میگه جی جی اه 😂😂

والا من ک امروز گرفتم از صب دیگه بهش ندادم و سینمو با ریمل سیاه کردم اومد گفت جی جی گفتم بوبو شده دید ترسید دیگه نیومد سمتش من امشب مهمونی هم دعوت بودم واسه همین گفتم امروز میگیرم ک با بچه ها سرگرم باشه فردا هم ک باباش خونس میریم بیرون خداروشکر اصلا اذیت نکرد ن از صب ن وقت خاب

اگر بچه امادگی داره وشیر شب را نمیخوره شیر روزش هم. کمه این کار را انجام بده وگر نه تدریجی بگیر که هردوتا تون اذیت نشن من شایان از قبل امادگی داشت خوراکی های مفید گرفتم. تو. خونه میوه اب پرتقال خانگی هندوانه سیب موز غذاهم باب میلش اماده میکردم سر سینه هام را چسب نواری قرمز زدم نیمد سراغش بعدم تلخک زدم دوشب اول سخت بود ولی اران هفت روزه باز بهتر شد به امید موفقین برای شما ونینی

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری