۷ پاسخ

یه نکته بین سوالت بگم روغن زیتون مصرف کن و نیم ساعت قبل از غذا تا دوساعت بعداز غذا آب نخور
و در کل آب یخ اصلااااا نخور سمه برا کبد

خاکشیر و بجوشون بزار یخچال مثلاً واسه دو سه روزتو مثل زهر مار تلخ میشه ولی یه دوماه مصرف کن صبح ناشتا بخور کبد چرب تو میاره پایین

رژیم غذایی بگیر غذاهای چرب وگوشت نخور

درمان کبد چرب سرکه سیب هس

برا کبد چرب دارویی نیست .. درمانش فقط روغن اجیل نباد بخوره مخصوصا گردو .
هرروز ناشتا چای کاسنی درست کن یا عرقش رو بخور .
سرکه سیب طبیعی هم پیدا کن استفاده کن . مامانم بااینا صفر کرد

روغن زیتون بدون بو بگیر
ما بدون بو میگیریم اصلا طعم بد نمیده
میتونی سرخ کنی ولی کم
واسه سرخ کردنی هم میتونی روغن کنجد بگیری
خیلی چربن مثلا روغن زیتون یکم میریزی ب غذا کافیه مثل این روغنا اب نیست

نه عزیزم زیاد آب خوردن اصلا خوب نیس خیلی خوبه بین غذا آب نمیخوری
ولی آب زیادی رطوبت بدن رو بالا میبره اینکه میگن روزی ۸ لیوان کلا غلطه که هرکی یه مزاجی داره اونی که بلغمی هست خودش همینطوری رطوبت بدنش بالا هست بعد بیاد این همه آب بخوره خب بده براش اصلا وقتی بدن احساس تشنگی میکنه باید آب بخوری یعنی اون موقع به آب نیاز داره
روغن زیتون من یادمه موقع بارداری استفاده میکردم بهم گفت اشکال نداره چیزی سرخ کنی ولی با حرارت زیاد نباشه
اتفاقا الان یه کلیپ هم دیدم میگفت اصلا روغن زیتون مشکلی نداره برا سرخ کردن فقط فرا بکر ،بکریا تصفیه نشده اصطلاحا باشه که اون کیفیت اصلیش حفظ شده باشه
و روغن زیتون در کل فوق العاده اس برا بدن و برعکس این روغن هم کارخونه ای هم به قلب هم به کبد و..... آسیب میزنن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی