۷ پاسخ

خونت غلیظه برو عطاریا درمون کن

تو زمان غیر پریودی سردی و هله هوله نخور. دیگه درد نخواهی داشت

شیاف دیکلوفناک ۵۰ البته با نظر پزشک
وقتی میذاری خیلی حس راحتی پیدا میکنی بعدش

شیاف دیکلوفناک بزار اب رو اتیش

شیاف دیکلوفناک فقط و نوافن

شیاف بذار دیکوفناک .چای نبات بخور

کیسه آبگرم خیلی تسکینه عزیزم منم مثل شما پریودیای دردناکی دارم که فقط اون آرومم میکنه

سوال های مرتبط