خانما میتونم ناشتا قرص استا بخورم

۶ پاسخ

یه تیکه نون بخور شکمت خالی نباشه یبار من اینجوری شدم ناشتا مسکن خوردم حالم بدتر شد

با معده خالی خطرناکه
یه چیزی بخور ، بعدش قرص بخور انشالله خوب میشی

بله

شکم خالی نخوری بهتره

آره بابا

حالم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دونهای آلبالو🍒 مامان دونهای آلبالو🍒 ۲ سالگی