۴ پاسخ

باید به دکتر بگی به من شیاف داد تا اخر شیاف مصرف میکنم

تو ( پیام رسان بله ) مادران باردار ویزیت رایگان میشن
اونجا هم میتونی در میون بزاری اگر طبیعی باشه میگن که خیالت راحت بشه

منم درد داشتم از شش هفتگی تاااااااااا 12 13 هفتگی. در حدی بود چادر میبستم روی لگنم رو. سرکارم مجبور بودم برم. برا منو گفت عادیه. من هر مرحله یه مشکل پیش میومد برام😢

به دکترت بگو حتما

سوال های مرتبط