فداتشم کدوم مرحله بچه داری آسون بوده که این یکی باشه؟
یه هفتست گرفتم من
دو سه روز اول یکی دوری دادم چون سینم اذیت میکرد.بعدش دیگه کلا قطع کردم.فک میکردم غیر ممکن باشه ولی شد😅
از عطاری صبر زرد بگیر بزن عالی
عزیزم من اینطوری گرفتم و برام آسون بود . شما ببین با شرایط بچت جور هست این روش؟
تلخک خلاص
هربچه ایی یجوره عزیزم من کلی زمان دادم که تدریجی و کم کم بگیرم نشد دخترم انگار بیشتر ولع شیرخوردن داشت یدفعه گرفتم وتموم ۲.۳ر وز اول سخت بود بعد درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.