۱۰ پاسخ

شکاف کام رو باید چک کنی

اره دختر منم موقع با اوردن از بینی هم سیر میزد بیرون

رفلکس نداره؟

شیر شاید زیاد خورده یا آروغ شو نگرفتی

اگر مشکل ریفلاکس و نحوه شیردهی نباشه باید از لحاظ شکاف کام چک بشه

زیاد شیر میدی ؟
آروغ نمیگیری ؟
بعد آروغ زود زمین نذار . حتما به پهلو بخوابون
غذاهای چرب و لبنیات گاو میخوری ؟
حتما حتما حتما حتما حتما ببر پیش متخصص . یوقت متوجه نمیشی میپره گلوش

بخاطر رفلاکسه ببرش متخصص دارو میده

عزیزم پسر من وقتی زیاد میخوره اروق نمیزنه هرکاری میکنم درازش ک میکنم.یهو از دماغ و دهنش پس میده بیرون.
میگن اضافه شیر هست نمی دونم والا🤔

خوابیده بهش شیر میدی؟ بعد شیر سرشو پایین میزاری؟ تو‌چه حالتی شیر میده؟
یهو بی دلیل؟ رفلاکس نداره؟

اگه همزمان با بالا اوردن و جهشی باشه رفلاکسه
اگه نه ممکنه زیاد شیر خورده باشه

سوال های مرتبط