۳ پاسخ

بچه هااز6ماه بدنشون به آهن ،کالری وچربی بیشتری نیازداره واسه همین بافت شیرخشک 2با شماره1متفاوته

اره فرق داره برام سواله دلیلش چیه

اره فرق داره....

سوال های مرتبط

مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۹ ماهگی