سلام عزیزان.آزمایش غربالگریم دادم خداروشکر خوبه

تصویر
۱ پاسخ

جنسیت هم برات حدس زد؟ از روی سونو یا ازمایش؟

سوال های مرتبط

مامان دریا 💖💙 مامان دریا 💖💙 ۲ ماهگی
مامان 💕هلنا💕 مامان 💕هلنا💕 ۷ ماهگی
مامان آرش .پرنسا مامان آرش .پرنسا ۵ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان کیانا و عدس🧿🐣 مامان کیانا و عدس🧿🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیستم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ ماهگی
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو🩵 مامان گردو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرِن کوچولو🥹💗 مامان آرِن کوچولو🥹💗 ۳ ماهگی