خانما راسته میگن سونو زیادی خوب نیس؟؟

۸ پاسخ

نه گلم هیچ ضرری نداره در صورت ضرورت باید انجام بشه

اصلا اشعه ای نداره و غیرتهاجمیه،با استفاده از امواج صوتی،تصویر رو نشون میده.اون سی تی اسکنه که اشعه ایکس داره

من بارداریم دوقلو بود و از هفت ماهگی هر دوهفته رفتم سونو

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

نه اصلا

ضرر نداره

ن بابا ضرر نداره اصن

اره خب داره اشعه و امواج میده به بدنت

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی