نه سونوی رنگی خوب نیست اگر نه این سونو های معمولی اسیب رسون نیستن
عزیزم تاجاییکه من تحقیق کردم و میدونم دکترا به خاطر وسواس فکری که میاره توصیه میکنن زیاد نریم
ادم هی میخواد بره چک کنه و این وسواس فکری ایجاد میکنه
سر دخترم هر دو هفته سونو میرفتم
الان 4 سالشه خداروشکر مشکلی نداره
نه چرت و پرته شونو هیچ اشکالی ندارهمگه لیرزه
😐😐😐
عزیزم اگه نیاز نباشه دکتر نمیفرستت پس اونایی ک میگه باید رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.