خانما راسته میگن سونو زیادی خوب نیست؟؟

۳ پاسخ

نه کی گفته

من شنیدم میگن طب سنتی میگ خوب نیس ک منم اصلا طب سنتی قبول ندارم

نه هیچ ضرری نداره
فقط داپلر مضره، تا نیاز نبود انجام ندید

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی