من هر روز میخورم اتفاقا ویتامین سی داره و برا کم خونی توصیه میشه
تازه میگن بچه سرخ و سفید میشه😍🫠💖
منم ۴ماه اول از همه چی بدم میاد بجز گوجه
عزیزم منم خیلی میخوردم وقتی بدن ویتامین سی لازم داره از این هوس ها میکنی گنم از اول کلی خوردم خداروشکر که چیزی نمیشه بخور نوش جونت
من از اول بارداری خیلی خوردم چرا بد باشه
من زیاد میخورم خیلی خوبه گوجه مخصوصا برای کم خونی
اتفاقا هیچ کس اندازه من نمیخوره به خدا
انقدر خوبه
من خوراکم گوجه بود
ممممن😋عاشقشم دوست داشتم تو بارداری بدترشدم از اول بارداریم خیلی زیاد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.