درد پهلوی چپ تو هفته من طبیعیه؟😑

۵ پاسخ

با تو بارداری هر دردی طبیعیه کم مونده شاخ درارریم

فک‌کنم بخاطره اینه که همش روی پهلو چپ میخوابیم

منم اینجوری بودم با شال بستم خوب شدم

من ک دو طرف درد میکنه
پهلوهام لهههه شدن انگار

اخ اخ برای منم درد میکنه نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۵ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری