کی این بدبختی شب بیداریا و کولیک تموم میشه

۹ پاسخ

علاقه الانش چیه؟؟

شیرخشکش رو عوض کن
اینفاکول براش خریدی ؟ اونم جواب نداد؟

آخرشی دیگه

من شب خیلی سختی رو گذروندم و اولین بار بود که انقدر بد گریه میکرد هنوز سردرد دارم ،امیدوارم چند ماه طول نکشه زود خوب شه واقعا سخته ،خدا قوت به همه مامانها

هی خدا من بد بخت با این کولیک و شب بیداری یه بچه دو ساله هم دارم که باید ب اونم برسم خیلی سخته خیلی از شدت بی خوابی سر درد گرفتم با قرص سر پام

شب تا صبح نمیخوابه؟

تا ۴دیگه تموم میشه ولی سختیای دیگش شروع میشه 🥺

هر بچه متفاوته پسر من ۱۶ روزگی شردع کرد ۳ ماه تموم شد

😭😭خیلی خستم یه پروسه طاقت فرسا۲۴ساعتس دلم برای روزای قبل بچه داری تنگ شده

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان فرشته ها🩷🩷❤️ مامان فرشته ها🩷🩷❤️ ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی