۱۱ پاسخ

میتونی پیمونه آخر ک بر میداری یه کم سرش پر ترپاشه .....

واسه ۱۰۰ تا سه تا پیمونه و یدونه هم یک سوم پیمانه

۴ تا

۱۲۰ چهار قاشق هر ۳۰تا ی قاشق میشه دیگه

من همیشه ۱۰۰ تا آب می‌ریزم ۳ پیمونه شیرخشک
بخاطر اینکه رقیق تر بشه

اینجوری سخت میشه ، هر ۳۰ تا یک پیمانه میشه
حالا اگه میخوای وسطشو بگیری مثلا باید ۱۰۵ تا بدی که بشه ۳ تا و نصفی پیمانه

برای ۱۰۰ نمیدونم من ۹۰ تا میخوره۳ تا میریزم

باید سی سی تا مقدار اب رو بری بالا نمیشه ۱۰۰سیسی اب بریزی یا ۹۰یا۱۲۰سیسی

برای‌‌چهار‌پیمانه

۱۲۰ تا آب ۴ پیمانه
۹۰ تا ۳ پیمانه

هر ۳۰ تا اب یک پیمونه

سوال های مرتبط

مامان مریم مامان مریم ۱۷ ماهگی