۱۰ پاسخ

مولفیکس بدترین مارک پوشکه.یا هانیز یا شورتی مای بیبی

امروز مای بی بی ۷۹۰ بود

مای بیبی بهترین مارکه

۶۸۰گرفتم من دو تا ۵۰ تایی هم شد ۲۲۰۰

من همیشه 750میگیرم

کجایی من ۱بسته و یکی هم تازه باز کردم دو سه تا استفاده کردم برا پسرم.پسرم دارم از پوشک میگیرم تهران هستی آدرس بدم یه بسته ۴تایی هم سایز ۶دارم

هفته پیش ۶۵۰ خریدم ...
یکسری دیگه ۷۰۰ خریدم

۶۶۰ خریدم

من دو روز پیش خریدم ۶۵۰

مای بیبی ک شده ۷۲۰ مولفیکس نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا🩷 مامان مهرسانا🩷 ۱ سالگی
مامان مهرسانا🩷 مامان مهرسانا🩷 ۱ سالگی
مامان قرص ماه مامان قرص ماه ۱ سالگی