مولفیکس بدترین مارک پوشکه.یا هانیز یا شورتی مای بیبی
امروز مای بی بی ۷۹۰ بود
مای بیبی بهترین مارکه
۶۸۰گرفتم من دو تا ۵۰ تایی هم شد ۲۲۰۰
من همیشه 750میگیرم
کجایی من ۱بسته و یکی هم تازه باز کردم دو سه تا استفاده کردم برا پسرم.پسرم دارم از پوشک میگیرم تهران هستی آدرس بدم یه بسته ۴تایی هم سایز ۶دارم
هفته پیش ۶۵۰ خریدم ...
یکسری دیگه ۷۰۰ خریدم
۶۶۰ خریدم
من دو روز پیش خریدم ۶۵۰
مای بیبی ک شده ۷۲۰ مولفیکس نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.