۲ پاسخ

سینه و رون مرغ رو بدون استخون کن...
سه تا نون تست یا یه تکه نون ساندویچی یه ذره اب یا شیر بریز روش تا خمیری بشه...
مرغ و نون تست رو با ادویه جات دلخواه مثل نمک و فلفل و زردچوبه و این چیزا ، با
پیاز ، سیر ، سس خردل ، یکم پنیر پیتزا همش باهم میکس کن
بعد تو دستت دایره ای کن
بزن تو تخم مرغ بعد پودر سوخاری و سرخ کن

*گ🤦 🤦 🤦

سوال های مرتبط