۴ پاسخ

منم تقریبا یه هفتس شبا مثل دلدرد پریودی چن دیقه میگیره ولم میکنه.مثل گرفتگیه بنظر عادیه

دیگه درد از همون اول شروه میشه وای همیشه یک جور نیست الکی به خودت استرسوارد نکن عزیز😊😊

خییلی کار کردی یا پیاده روی ؟
یا رابطه داشتی؟
یا یبوست اینا نداری؟
ممکنه از اینا باشه دراز بکش با استراحت اگه خوب میشه نه
اگر هی میگیره ول می‌کنه ممکنه انقباض باشه دکتر قرص میده
به من داد

هر چنددقیقه ول میکنه میگیره حتما برو

سوال های مرتبط