خانما ببخشید کسی توهفته من اسهال شده🥲

۲ پاسخ

اره منم شدم
یه دونه قرص دیسیکلومین خوردم خوب شدم

اره من اسهال شدم دو روز شدید
سرم زدم یکی یدونه ام قزص ضد اسهال خوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد