۵ پاسخ

چرا عادتش میدی به قند تو شیر عزیزم نده
اره رفلاکس هم اگه شدید باشه اذیتشون میکنه و گریه میکنن و شبا خوابشون بهم میریزه

قند انداختی خورد یا باز نخورد

بچه تو این سن طبیعیه رفلاکس و کولیک ببر دکتر قطره فلان میدن ولی درکل تاثیر زیادی نداره برا کولیک عرق شاه استرم چند قطره بده بهش خبلییی جوابه پاهاشو تو دست بگیر فشار بده ب شکمش دوباره برگرودون سرجاش چپ راست سمت شکمش جمع کن دوباره تکرار کن دور نافشو بر روغن زیتون دورانی ماساژ بده اینجوری کمتر میشه دردش برا رفلاکس سعی کن شیر رو ک میدی سرش شیب دار باشه حتی خوابیدنی شیب دار باشه زیر سرش ب پشت نخوابون همیشه پهلو باشه ک ی وقت بالا اورد تو خواب خفه نشه خدای نکرده

قند تو شیرخشک باعث میشه شکمش راحت کار کنه مشکلی نداره .. دکتر بهم گفته

اره چون خواب راحت ندارن معمولا با گریه بیدار میشن همش از خواب میپرن
قند چرا عزیزم

سوال های مرتبط