نازنین تموم میشه عزیزم
مادر بودن سخته منم دخترم ۲۰ روز ازم دور بود داشتم میمیردم😭
موقع شیر دادن سشوار روشن کن صدای آب پخش کن راحت تر میخوره
واییییییییییی خیایییی سخته
نازنین عزیزم مدل گوشیت چیه؟
منم همینم تحمل
عه شاید برا من همون رفلاکس نمیذاره شیر بخوره هی سینه تو دهن گریه میکنه
واقعا🥲دختر من جدیدا ۳۰ تا ۳۰ تا میخوره همش باید پیشش باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.